onsdag!!

Jaha...Idag hade vi fiske i min klass...Jag och Emely åkte ut i en kanot och fiska...Gick ju kanske inte så braxD Men kul i alla fall xD Sen när ja kom tbx till skolan slutade vi :) Senare åkte jag, Danne och Norrliss till ica med Micke och Julia och handla :) Sen gick vi hem igen. alltså danne och Norrliss  :) Vi träffade på Karin som va ute och gick med sin hund :) Sen kom Hampus och vi kollade på Idol. Alltså Jag låg i sängen med 4 killar xD Hampus, Rikard, Göthe och Danne, Norrliss satt på en stol framför datan :) Sen gick vi alla ut och Rikard tog Göthes cykel och satte upp den på taket xD Göthe vart så jävla arg att han ''Misshandla'' Rikars cykel xD Fan va jag garva asså xD Sen kollade jag lite skräck med Jennie, Eric, Anna, Amanda, Göthe, Rikard, Jalle, Martin, Norrliss, Fredrik, tre tjejr som ja inte kan namnen på xD Höhö(a) Nu ligger jag i sängen med Norrliss och vi ska kolla på film tills vi somnar. IMORGON BLIR DE RIDNING!!!!<3

På fredag åker jag buss upp till stockholm till mamma och pappa <3 Va 3 veckor sen som ja va där sist <3 Saknar dom <3 På lördag blir det dressyr träning på Puhsingen <3333 Saknar honom<3 Sen blir de dop för Tuva <3 Söndag blir de Mickelsmäss <3 Ska träffa alla mina vänner <3 Saknat dom sjukt mkt :)<3 Sen skjutsar mamma mig hem igen <33




Glasögonorm ^^


Linnéa Hoffsten <3 Julia Ståhl

Miffo dild xD

cp xD

Linnéa Hoffsten <3 Julia Granström (Norrliss)

Den bjuder vi på ;D

De här får avslutas!

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0