Dagen!

Idag vaknade jag kl 7...som vanligt.
Första lektionen (som även höll i sig hela dagen) Började kl 8. Idag hade jag anläggning och trädgård. Vi fick först bygga lite i sanden och göra de plant och sedan med 2% lutning. Sedan la vi dit plattor. Efter de va det lunch. Efter lunchen hade jag typ något med växter. Vi bytte plantor på dom. Sen sluta jag vid halv 3. Jag och Julia gick sedan upp till matsalen och fika. Där träffade vi på Fredrik och några 3or så vi satt oss där. Senare gick jag och duscha för att hålla mig lite fräsch! Sen gick jag, Malin, Rebecka och Julia och åt. 
Efter kanske en halv timma kom Micke och hämta oss. Så just nu sitter jag framför Mickes data medans han och Julia ligger och myser i soffan,.
Senare ska jag till Frida och sova där inatt. Hon, jag och Robbin (fridas pojkvän) ska kolla på film tsm.

Ha en bra kväll alla!


ps. ev. ska jag till ullared!

c'ya!♥ Saknar dig min älskling <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0