3 veckor <3

Ville bara visa er hur jag bor och hur de ser ut i mitt och Julias rum <3


Här sängar som vi gjort till en dubbelsäng. Mys <3är våra mysiga


Skrivbord och TV <3


Våra garderober och vårat handfat :) <3


Alla på botten lucka 3s gemensamma kök <3


Och till sist botten lucka 3s gemensamma dusch och toalett! <3


Jaaag.....


Haha! Gulliga Julia Ståhl <3



Idag är det fredag igen då...som i alla andra veckor... Pappa ska hämta hem mig nu....vaknade med huvudvärk i morse...SEn blev jag nästäppt och fick feber....usch!
Tyvär åkte ju Nalle hem förra fredagen....Vi båda trivdes inte så bra i stallet...så han fick åka hem..

Saknar dig min älskling <333333333 


och btw.. Jag är sjukt stolt över dig mamma att du bloggar! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

Ingen bild på oss :(

o dubbel säng såklart.. mys ni har det..

önskar jag kände samma lycka..

saknar dig bästa vän.. du är mitt allt...<3

2010-09-12 @ 15:20:59
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint ni har det, jag tycker att ni her det jätte mysigt, alla ni på luckan. Erik såg mycket trevlig ut tycker jag. Kram mamma

2010-09-13 @ 19:39:37
Postat av: Anonym

Yaay, jag finns uppe! :D<3 älskar dig!

2010-09-15 @ 20:22:46
URL: http://maliiiinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0