Torsdag

Vilken jävla dag? :O

Jaha....Idag vaknade jag upp vid kvart över 7 och gick till matsalen och åt lite frukost som vanligt :) Sedan hade jag 3 lektioner under dagen. Började med traktor körning och redovisa 3 delar. Koppla till vagn, tanka och backa med vagn 90-95graders vinkel. Gick as bra! Bara en del kvar sen är jag klar med allt! :D
Efter skolan drog jag, Norrliss och Ståhl ner till byn och lånade böcker på bibl xD Lånade '' INGEN BEHÖVER VETA''. Bra bok!
Sedan drog jag och Norrliss upp till Anton och Andreas (Anden). Senare kom Otto. Fyfan så de höll på asså xD Störda människor :O Bilderna förklarar lite längre ner på sidan xD. Sedan i alla fall kom Martin och Jalle. Anton och vi alla gick ut till hans bil så att han kunde skjutsa upp oss tbx till skolan. Plasering i bilen: Anton körde, Norrliss satt i fram bredvid Anton. Jag satt i mitten i bak. Andreas satt på min vänstra sida och Jalle på min högra. Martin låg i bagageluckan xD haha fyfan så störda dom är xD (y) Rolig kväll i alla fall! (Y) <3


Norrliss<3


Ni ser ju själva ;)<3


Från vänster: Anton, Otto, Andreas (anden)


Anton xD


Otto xD


Ni ser ju hur jag hade de xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0