Onsdag, Torsdag

Onsdag: Jag vaknade upp vid 10 och tog fram videokameran och hittade en jätte gammal film på mig, Dacke och Amra. På filmen tränade jag och Dacke dressyr och fyfan vad jag började gråta innombords.. Jag saknar honom som faaan! Min lilla Dackemann<3333 Sen filmen på mig och Amra tror jag att de var när hon precis skulle lära sig vara i ridhus. På eftermiddagen åkte jag ner till bästavännen Malin <3 Vi drog sen in på kvällen till uppsala och festa <3 Men de blev inte riktigt som vi tänkte men de va roligt ändå <3 Sedan åkte vi hem och Emma och Johanna hängde med in till Malin en stund <3 Skönt att prata lite tjejsnack <3 Sen gick vi och la oss.

Härlig dag! <3

Dagens :)

(A)

(A)

(A)

Sista egopix för onsdagen ;)



Torsdag: Idag åkte jag hem från Malin vid halv 11 typ. Bråka lite med pappa när vi kom hem och sen drog jag till syrran <3 Jag, Linda, Johan, Edwin och Lukas gick på bio sen och tittade på Sammys äventyr '' Den hemliga vägen''. Väldigt mysig film faktiskt :) Sedan efter Bion drog vi och hälsa på min farmor och farfar <3 Sedan stannade jag kvar i stan medans de andra drog hem. Åt lite mat med Moa och vi umgicks tills klockan va 8 <3. Sedan kom pappa och jag övningskörde runt lite i stan och skjutsade sedan hem mamma och Anne hem. Och nu sitter jag här och skriver!


Filmen

Dagens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0