Lovet och Måndag!

Lovet va super roligt :) Umgicks med de som betyder mest! <3
I fredags var jag, Malin och Caroline på Naturhistoriskarixmuséet :P Carro körde in och jag säger bara fyfan xD Vi som va med vet nog va jag snackar om , säger bara stockhol-bil ;D
Sen i alla fall tittade vi på dinosaurier i 3D! Nice tycker jag :)<3

I lördags va det min och Alicias dag (a). Vi drog in till uppsala och käkade lunch på SUBWAY! <3 (Älska)
Sen shoppade vi lite underkläder (a)<3
Efter det drog vi till bussen hem mot Örsa :) Sen körde jag hem till mig. Alicia satt i baksätet och va kanske lite skrajj;)
Sen kom syrran, Johan och barnen och åt hos oss :) Lukas och Edwin är ju bara för söta <3333
vid 11 tror jag gick jag och Alicia o la oss :)

Vaknade upp på söndagen vid 9 och då käkade vi lite frukost. Vid 10 ungefär åkte Alicia hem och jag började packa inför resan hem till Gamleby! :D<3
Vid 11 va vi bjudna till farmor och farfar på mat :) Suuuuuuper gooood <3<3<3
Juste, jag körde in till stan och sedan körde jag några mil ner till Gamleby :) Gick as bra :) Norrliss åkte med och tyckte de va bra gjort av mig xD<3

Idag måndag har jag haft 3 lektioner :) Arbetsliv och naturbruk, Basmaskin körning teori och datakunskap och slutade sedan halv 3! :D Nice <3
Just nu sitter jag och bloggar:) Vad som händer ikväll vet ag inte....men vi får väll se ;)

Bilder!

Alicia <3


Sen fick jag någon konstig idé att färga håret grönt och skaffa gröna linser x)





(Även i rosa men dom har jag på mig xD)


(kanske inte så fina men sjukt sköna xP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0