Dagarna <3

I fredags åkte Julia x 2 Med mig hem. Vi dansa, kolla film, va med Ellen, va på kista gallerian och sen åkte vi hem till gamleby på söndagen ige <3 Mysig helg <33

I söndags kom även David hit :) Vi satt och spelade tv spel med Hampus och Amanda :) Trevligt! <3

I måndags var jag sjuk och låg i sängen hela dagen :(

Idag då.. Ligger i sängen idag med och är sjuk :( Inte kul... Men senare ikväll kommer kanske David så då blir de väll bara chill och kolla på lite film :) Mys:)<3



På lördag blir de en hel dag på STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSE SHOW 2010 :D Så jävla NICE!! Ska dit med mamma :) Super kul och de kommer bli jätte mysigt <3 Vet inte riktigt vad jag ska handla, eller jo, en grej, en man kniv så att Puhs och Amras man blir lite finare ;) <3 Saknar mina små pluttar jätte jätte mkt <33333333


Gjorde den igår. Inte så fin kanske. Men funderar på något liknande som tatuering <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0