(Y)

Torsdag: Jag åkte hem från Gamleby :( Pappa kom och hämtade mig vid 5 så jag missade både julmiddan och sedan festen :( Kom sedan hem vid 9 och somnade typ direkt.

Fredag: Hände inte så mycket på förmiddan. Käkade lite sallad från Wickmans <3 och sedan vid 4 drog mamma och pappa till stockholm. Vid halv 7 gick jag ut med nappe. Gick 4 kilometer :P Sedan vid halv 8 kom min käraste vän Malin Bahrman <3 Vi kollade på en skräckfilm och sedan gick vi o la oss :) David ringde och vi prata kanske i 20 min sen la vi på och jag somnade ganska fort.

Lördag: Jag vakna lite innan halv 8 och gick direkt ner till hästarna och fodra lite :) Sen gick ja in igen och satte igång en maskin tvätt och sedan gjorde jag och Malin frukost. När Malin sen åkte vid 11 gick jag ner till hästarna och tänkte ta mig en liten rid tur. När kl va 12 och jag bara hade tränsningen kvar får jag ett sms av syrran att hon skulle hämta mig kl 1 och då skulle jag vara klar. Så då va de bara att ta bort sadel och de men jag tog en promenad istället med honom. På eftermiddan åkte jag med syrran och barnen in till enkp och kollade på Lucian i badhuset. Riktigt fint måste jag säga! Sedan var de uppvisning i simning och eftersom att Edwin (min syrras son) var med var de riktigt intressant. Han va jätte duktig och han kom 2a! (stolt moster) <3 På kvällen drog jag och Malin in till u-sala och kollade på Paranormal Activity 2 och jag måste söga att den va bra! Mycket bättre än 1an!
Sedan sov ja över hos henne i örsa.

Söndag: Vi vakna typ vid 9 och vi gick direkt ner till köket och gjorde frukost. Som en liten bonus till frukosten åt vi 2 varsina chokladrutor (A) Mummmmms ;) Sedan kollade vi på film, Step up 1 och 2! As bra ju :) Sedan kom pappa och hämtade mig i MIN NYA BIL :O En saab 9000 cse.. röd .. Jag provkörde och jag måste säga att den är skön att köra. Så man ska inte klaga, och särskilt inte när man är 16 år :O Tack pappa :)<3

Måndag: Idag vaknade jag vid halv 11. Sköönt <3 Klappade in lite presenter. Har några kvar men annars är de lugnt nu :) När klockan närmade sig halv 1 gick jag och Nappe ner till Tim och Anders för att Luncha hästarna och fåren och även ta en liten promenad med hundarna :) När jag sedan kom hem igen satte jag mig framför tvn och kollade på Midgård xD Fyfaaaan va sköna dom är :D<3 Sen ringde pappa och fråga om jag skule med och åka en sväng. Vi åkte bara till uppsala och tbx igen. När vi kom tbx hem igen tog jag och pappa en sväng med min bil och jag fick rycka-krycka xD Jag tror pappa vart rädd xD Hahahah :P När mamma kom hem åkte vi direkt till Ikea i uppsala och åt julbord och sedan drog vi hem igen xD (och nej, vi är inte normala) Och nu ligger jag här och bloggar och ska snart sova!


Lucia


För er som inte ser de har min utväxt färgas bort nu :D


Linnéa Hoffsten <3 Malin Bahrman (mot uppsala)


Min bil


Från vänster: Silky, Mäster, Gayen <3 (så jävla skön bild xD)


tackabää :D


Napoleon <3


2 av 4 hundar. Vänster: Signe Höger: Lissy (osäker på stavningen)
Frånvarande hundar: Sickan och Sixten

Lissy: Gammel mormor
Signe: Mormor
Sickan: Mamma
Sixten: Son


                                                                           Aja, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAH snygg chey! Jag dör (a) <33

2011-01-08 @ 17:08:37
URL: http://malinbahrman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0