MMMMMM

 
Någonstans över regnbågen
Högt upp
Och de drömmar som du drömt om
En gång i en vaggvisa
Någonstans över regnbågen
Blå fåglar flyga
Och de drömmar som du drömt om
Drömmar verkligen besannats ooh ooooh
Someday I'll Wish Upon a Star
Vakna där molnen ligger långt bakom mig ee ee eeh
Om problem smälter som citron droppar
Högt över skorstenen toppar thats där du hittar mig, åh
Någonstans över regnbågen Bluebirds flyga
Och drömmen om att du vågar, varför, åh varför kan jag inte? Jag IIII

Jo jag ser träden av grönt och
Röda rosor också,
Jag ska titta på dem blommar för mig och dig
Och jag tänker för mig själv
Vilken underbar värld

Jo jag ser himlen blå och jag ser moln av vit
Och ljusstyrkan i dag
Jag gillar mörker och jag tänker för mig själv
Vilken underbar värld

Den regnbågens färger så söt i himlen
Är också i ansiktet på förbipasserande
Jag ser vänner skakar hand
Sade: "Hur gör du?"
De är verkligen säger, I. .. Jag älskar dig
Jag hör bebisar gråta och jag se dem växa,
De kommer lära dig mycket mer
Än vi vet
Och jag tänker för mig själv
Vilken underbar värld

Someday I'll Wish Upon a Star,
Vakna där molnen ligger långt bakom mig
Om problem smälter som citron droppar
Högt över skorstenen toppen det är där du hittar mig
Åh, Någonstans över regnbågen högt upp
Och drömmen om att du vågar, varför, åh varför kan jag inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0