Aj aj aj...

Som ni alla kanske inte vet har jag haft konstant ont i ryggen i 4 veckor nu pga att jag ramla på isen xD. Igår kan jag säga att det kändes vääääldigt mkt. När klockan va runt 10 igår kväll började jag frysa som en liten gris och fick feber:( Ryggen värkte så mkt att jag höll på att spy och ja var vaken mellan 2-5. När jag somnat vid 5 igen vaknade jag sedan upp utan feber men en väldig värk i ryggen. Så pappa ringde till doktorn och jag åkte dit vid 11. Doktorn undersökte mig och sa att jag inte fått ischias utan eventuellt en spricka i svanskotan :( Så jag fick tabletter som ja ska ta i 2 veckor nu och så ska jag åka in på röntgen på måndag :) Men de är lite skönare nu att veta va de kan vara :)


Sen efter allt de där åkte jag och pappa in till enköping och jag tog hål i öronen :) Btw, JAg ska Tatuera mig nästa vecka! :D Nice!!!!


Och imorgon kommer David <3 Ska bli underbart att få fira nyår med honom <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0